RECLAMAȚIE LA PRIMIREA PRODUSULUI

Dacă produsul dvs. a fost deteriorat în timpul transportului sau nu corespunde comenzii dvs., vă rugăm să ne anunțați prin e-mail în termen de 48 de ore din momentul livrării.

Vă rugăm să ne trimiteți pe e-mail, o fotografie a ambalajului (cu eticheta vizibilă) și a produsului primit, unde se vede în mod clar, defectul produsului.

Vom trata cu prioritate reclamația dvs. și ne cerem scuze sincer pentru aceste neplăceri.

ÎNCETAREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE

Puteți anula contractul de achiziționare în termen de 14 zile de la livrare. Trebuie să returnați produsul și aveți posibilitatea de a solicita înlocuirea cu un alt produs sau rambursarea contravalorii produsului.

Articolul pe care doriți să-l returnați, trebuie să fie nedeteriorat, în ambalajul original, cu toate echipamentele furnizate. În caz contrar, reclamația va fi respinsă sau parțial rezolvată.

În termen de 14 zile de la livrare, completați formularul pentru schimb sau rambursare SAU anunțați-ne prin e-mail, despre intenția dvs. de a vă retrage din achiziție.

Pentru a înlocui/schimba produsul, completați: http://bit.ly/VIGOSHOP_schimbare

Pentru a rambursa prețul produsului, completați: http://bit.ly/VIGOSHOP_returnare

Imediat după trimiterea formularului, veți primi pe e-mail codul de reclamație, care trebuie să fie scris pe coletul retur, împreună cu datele dumneavoastră. 

Dacă nu ați primit codul de reclamație, vă rugăm să ne contactați pe e-mail.

Înainte de a trimite produsul RETUR, verificați: confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o pe e-mail din partea noastră, dacă ați cumpărat produsul din magazinul nostru online. În cazul în care trimiteți un produs, pe care nu l-ați achiziționat din magazinul nostru online, nu răspundem pentru eroarea dvs. și nu vă vom returna coletul.

Aveți la dispoziție 14 zile de la depunerea cererii pentru a returna produsul la adresa noastră:

HS PLUS, depozit FAN Courier, 
Calea Aviatorilor, nr.4, VGP industrial park, Hala A2,
Ghiroda, 307200, Timis.

Vă sfătuim, să trimiteți coletul printr-o firmă de curierat cu certificat de expediere (Poșta Română – doar serviciul EXPRESS are acest serviciu). În cazul pierderii coletului, vom putea rezolva reclamația dvs. pe baza dovezii de livrare și a numărului de urmărire – AWB.

Costul de expediere este plătit de către expeditor, nu acceptăm expedieri trimise  cu plată ramburs.

Imediat ce departamentul de reclamații primește returul dvs, un nou produs va fi trimis în schimb sau prețul de achiziție va fi rambursat în termen de 8 zile lucrătoare.

Lista articolelor pentru care retragerea de la achiziție este limitată sau nu este posibilă:

  • Produse de curățat, paste de lustruit,…: Produsul poate fi returnat numai dacă folia de protecție / sigiliul, nu a fost îndepărtată și nu a fost deschisă și folosită.
  • Costume de baie, lenjerie de corp: Lenjeria de baie și ceea de corp nu pot fi returnate din motive igienice.
  • E-book: cartea electronică este proprietate intelectuală care nu poate fi returnată în mod material (poate fi transferată sau copiată), deci nu este posibil să înlocuiți sau să rambursați prețul de achiziție pentru acest articol.
  • Set, produse cu mai multe articole: returnarea parțială a produselor individuale din set nu este posibilă. Solicitarea pentru MysteryBox va fi acceptată și rezolvată numai dacă returnați întregul conținut al cutiei.
  • Cadou: Reclamațiile nu sunt posibile pentru produsele pe care le primiți cadou.

CELELALTE RECLAMAȚII CARE NU SUNT ÎNTÂLNITE ÎN CONDIȚIILE DE MAI SUS,  vor fi rezolvate pozitiv.

SCHIMBAREA PRODUSULUI PE GARANȚIE

Dacă articolul este rupt sau nu funcționează corect, puteți solicita schimbare pe garanție, deoarece aveți 2 ani de garanție pentru toate dispozitivele electronice din oferta noastră.

Garanția nu se aplică în cazul:

  • Distrugerea produsului
  • uzură datorită utilizării
  • erori rezultate din utilizarea incorectă, inadecvată și neglijentă a articolului

Articolul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie nedeteriorat, în ambalajul original, cu toate echipamentele furnizate. În caz contrar, reclamația va fi respinsă sau parțial rezolvată.

Completați formularul pentru reclamația de schimb din link-ul de mai jos SAU anunțați-ne în scris pe e-mail.

Pentru schimbarea produsului pe garanție, completați: http://bit.ly/VIGOSHOP_schimbare

Imediat după trimiterea formularului, veți primi pe e-mail codul de reclamație, care trebuie să fie scris pe pachetul trimis retur, împreună cu datele dumneavoastră. Dacă nu ați primit codul reclamației, vă rugăm să ne contactați pe e-mail.

Înainte de a trimite produsul RETUR, verificați: confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o pe e-mail din partea noastră, dacă ați cumpărat produsul din magazinul nostru online. În cazul în care trimiteți un produs, pe care nu l-ați achiziționat din magazinul nostru online, nu răspundem pentru eroarea dvs. și nu vă vom returna pachetul.

Aveți la dispoziție 14 zile de la depunerea cererii pentru a returna produsul la adresa noastră:

HS PLUS, depozit FAN Courier, 
Calea Aviatorilor, nr.4, VGP industrial park, Hala A2,
Ghiroda, 307200, Timis.

Vă sfătuim, să trimiteți coletul printr-o firmă de curierat cu certificat de expediere (Poșta Română – doar serviciul EXPRESS are acest serviciu). În cazul pierderii coletului, vom putea rezolva reclamația dvs. pe baza dovezii de livrare și a numărului de urmărire – AWB.

Costul de expediere este plătit de către expeditor, nu acceptăm expedieri trimise  cu plată ramburs.

Imediat ce departamentul de reclamații primește coletul returnat de dvs, vă va trimite un produs nou, în termen de 8 zile lucrătoare.

CELELALTE RECLAMAȚII CARE NU SUNT ÎNTÂLNITE ÎN CONDIȚIILE DE MAI SUS,  vor fi rezolvate pozitiv.