Reclamații și returnare produs

Returul produsului catre adresa noastra se face prin intermediul oricarei firmei de curierat, dar nu și prin intermediul Postei Romane. De asemenea daca trimiteti pachetul cu plata ramburs, coletul va fi refuzat.
Vă rugăm sa treceți pe colet adresa completă de livrare (HS Plus, GLS Romania, Oșorhei, str 312, nr 25, jud Bihor, 417360).

Returnare și schimbare

În termen de 14 zile de la data achiziționării, aveți opțiunea de returnare a articolelor achiziționate, timp in care aveți dreptul să înlocuiți elementul sau să cererti restituirea banilor.

Produsul pe care doriți să-l returnati sau înlocuiți trebuie să fie nedeteriorat. Acesta trebuie returnat în ambalajul original și nedeteriorat cu toate echipamentele atașate. În caz contrar, cererea va fi respinsă sau respinsă parțial.

În termen de 14 zile de la primirea pachetului, vă rugăm să ne informați în scris prin e-mail și returnați produsul la adresa noastră în următoarele 30 de zile: HS Plus, GLS Romania, Oșorhei, Street 312, nr 35, Osorhei, jud Bihor, 417360

În cazul unei rambursări, completați:  http://bit.ly/VIGOSHOP_returnare

În cazul schimbării produsului, vă rugăm să completați:  http://bit.ly/VIGOSHOP_schimbare

În pachet, notați codul de reclamatie  pe care îl primiți in e-mail după ce ați completat formularul.

Expedierile pentru care nu se poate identifica codul de reclamatie nu pot fi identificate. În consecință, cererea de recuperare / schimb nu va fi rezolvată.

Costul de expediere este suportat de către client. Expedițiile cu răscumpărare nu sunt acceptate.

În cazul în care nu primim anularea în scris a comenzii în termen de 14 zile de la primirea expedierii, rambursarea sau înlocuirea nu se poate face.

În termen de 8 zile lucrătoare de la primirea pachetului (in depozitul nostru din Slovenia) produsul va fi înlocuit sau banii vor fi returnați. Procesul dureaza intre 20 – 30 de zile, atat pentru schimb cat si pentru returnarea baniilor in contul dvs.

Reclamația

În cazul în care elementul dvs. nu funcționează corect, puteți solicita garanția. Avem 24 de luni de garanție pentru toate dispozitivele electronice din oferta noastră.

Garanția nu se aplică în cazul:

  • loviri;
  • uzură datorită utilizării;
  • Erori rezultate din folosirea necorespunzătoare și neglijentă a articolului.

Produsul trebuie returnat în ambalaje originale și nedeteriorate, cu toate echipamentele atașate. În caz contrar, cererea va fi respinsă sau respinsă parțial.

În cazul unei plângeri, vă rugăm să ne trimiteți produsul la adresa noastră: HS Plus, GLS Romania, Oșorhei, Street 312, nr 35, Osorhei, jud Bihor, 417360.

În cazul unei rambursări, completați:  http://bit.ly/VIGOSHOP_returnare

În cazul schimbării produsului, vă rugăm să completați:  http://bit.ly/VIGOSHOP_schimbare

În pachet, notați codul de reclamatie  pe care îl primiți in e-mail după ce ați completat formularul.

Costul de expediere este suportat de către client. Expedițiile cu răscumpărare nu sunt acceptate.

În cazul în care nu primim anularea în scris a comenzii în termen de 14 zile de la primirea expedierii, rambursarea sau înlocuirea nu se poate face.

În termen de 8 zile lucrătoare de la primirea pachetului (in depozitul nostru din Slovenia) produsul va fi înlocuit sau banii vor fi returnați. Procesul dureaza intre 20 – 30 de zile, atat pentru schimb cat si pentru returnarea baniilor in contul dvs.