Reclamații și returnare produs

Returul produsului către adresa noastră se face prin intermediul oricărei firme de curierat, dar nu și prin intermediul Poștei Române sau GLS . De asemenea, dacă trimiteți coletul cu plată ramburs, acesta va fi refuzat.
Vă rugăm sa treceți pe colet adresa completă de livrare (HS Plus, Urgent Cargus, Strada Aurel Crișan nr.4, Arad 317405, Romania).

Returnare și schimbare

În termen de 14 zile de la data primirii coletului, aveți opțiunea de returnare a articolelor achiziționate, timp in care aveți dreptul să înlocuiți produsul sau să cereți restituirea contravalorii produsului.

Produsul pe care doriți să-l returnați sau înlocuiți trebuie să fie nedeteriorat. Acesta trebuie returnat în ambalajul original, cu toate echipamentele atașate. În caz contrar, cererea va fi respinsă sau respinsă parțial.

În termen de 14 zile de la primirea coletului, vă rugăm să ne informați în scris prin e-mail și să returnați produsul la adresa noastră: HS Plus, Urgent Cargus, Strada Aurel Crișan nr.4, Arad 317405, Romania.

În cazul rambursării, accesați și completați următorul link:  http://bit.ly/VIGOSHOP_returnare

În cazul schimbării produsului, accesați și completați următorul link:  http://bit.ly/VIGOSHOP_schimbare

În pachet, notați codul de reclamație pe care îl primiți în e-mail, după ce ați completat formularul.

Expedierile fără cod de reclamație, nu pot fi identificate. În consecință, dacă lipsesc informațiile necesare sau contul bancar și nume / prenume titular cont nu sunt corecte, va exista întârziere pentru perioada de rambursare, astfel vă rugăm să verificați de două ori dacă toate datele introduse sunt corecte.

Costul de expediere este suportat de către client. Expedițiile cu răscumpărare nu sunt acceptate.

În cazul în care nu primim anularea în scris a comenzii în termen de 14 zile de la primirea expedierii, rambursarea sau înlocuirea nu se poate efectua.

În termen de 14 zile de la primirea declarației si a datelor dvs., produsul va fi înlocuit sau banii vor fi returnați. Returnarea banilor se va face automat in contul bancar pe care dvs. l-ați completat în formularul de returnare.

Reclamație privind garanția

În cazul în care produsul dvs. nu funcționează corect, puteți solicita garanția. Toate dispozitivele electronice din oferta noastră, au 24 de luni de garanție.

Garanția nu se aplică în cazul:

  • loviri;
  • uzură datorită utilizării;
  • erori rezultate din folosirea necorespunzătoare și neglijentă a articolului.

Produsul trebuie returnat în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate echipamentele atașate. În caz contrar, cererea va fi respinsă sau respinsă parțial.

În cazul unei reclamații, vă rugăm să ne trimiteți produsul la adresa noastră: HS Plus, Urgent Cargus, Strada Aurel Crișan nr.4, Arad 317405, Romania.

În cazul schimbării produsului, accesați și completați următorul link:  http://bit.ly/VIGOSHOP_schimbare

În pachet, notați codul de reclamație pe care îl primiți in e-mail, după ce ați completat formularul.

Costul de expediere este suportat de către client. Expedițiile cu răscumpărare nu sunt acceptate.

În cazul în care nu primim anularea în scris a comenzii în termen de 14 zile de la primirea expedierii, rambursarea sau înlocuirea nu se poate realiza.

În termen de 14 zile de la primirea declarației si a datelor dvs., produsul va fi înlocuit sau banii vor fi returnați. Returnarea banilor se va face automat in contul bancar pe care dvs. l-ați completat în formularul de returnare.