Termeni și condiții

Bine ați venit pe pagina web www.vigoshop.ro administrată de compania HS Plus d.o.o. (denumit, în continuare, „compania”). Pagina web a fost creată în vederea oferirii de informații despre companie și despre serviciile sale publicului larg. Când vizitați  pagina noastră web, vă rugam să respectați toate condițiile comerciale, enumerate mai jos. Dacă consultați sau folosiți această pagina web, confirmați că ați citit condițiile, că le înțelegeți, că sunteți de acord cu ele și că le acceptați integral.

Proprietarul paginii web  vă asigură exactitatea și actualitatea datelor postate  pe pagină și vă oferă  atenția cuvenită. În același timp, își rezervă dreptul să modifice conținutul paginii web sau să înceteze să completeze datele  în orice moment, fără o  înștiințare prealabilă și să nu-și asumă nicio responsabilitate pentru reînnoirea pagini web.  Toate modificările sunt obligatorii pentru cumpărători, însă, vă sfătuim să verificați periodic condițiile comerciale. De asemenea, proprietarul paginii web poate să schimbe serviciile, produsele, prețurile sau programele descrise pe această pagină web, în orice moment, fără o  înștiințare prealabilă. Înainte de a folosi datele de pe pagina web, verificați exactitatea lor în companie. Marca comercială a proprietarului paginii web se poate folosi doar după ce ați primit o autorizare prealabilă din partea proprietarului paginii web.  Toate textele, fotografiile și alte conținuturi care se află de pe pagina web, au fost alese și aranjate de către  proprietarul paginii web și sunt doar cu caracter informativ, fiind adunate pentru a prezenta  serviciile companiei HS plus d. o. o..

MAGAZINUL ONLINE VIGOSHOP.RO

Condițiile generale ale magazinului online sunt elaborate în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor (lege slovena – ZVPot) cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal (lege slovena – ZVOP-1), Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și cu Legea privind comunicațiile electronice (lege slovena – ZEKom-1), luând în considerare codurile internaționale pentru comerțul electronic.

Condițiile comerciale prevăd funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile utilizatorului și ale magazinului online și reglementează relațiile comerciale dintre magazinul online și cumpărător.

Cumpărătorul este obligat să respecte condițiile comerciale care sunt valabile în momentul achiziției (efectuarea comenzii pe site). În timpul efectuării comenzii, utilizatorul primește o avertizare despre condițiile comerciale generale și confirma că e conștient de ele în momentul în care plasează comanda.

Cumpărăturile  din magazinul online Vigoshop.ro sunt  posibile printr-o înregistrare prealabilă. La înregistrarea pe pagina web Vigoshop.ro, vizitatorul obține un nume de utilizator, care este identic cu adresa de e-mail și o parolă. Înregistrându-se pe pagina web, vizitatorul devine utilizator al magazinului online.

PREȚURILE

Toate prețurile magazinului online Vigoshop.ro sunt exprimate în RON și includ taxa TVA de 19%

Prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au validitate predefinită.

O ofertă este valabilă până la revocare. În principiu, reducerile și alte oferte nu se cumulează.

În pofida eforturilor pentru a asigura cele mai actuale și exacte date, este posibil ca detaliile referitoare la preț nu fie  corecte. În acest caz sau în cazul în care prețul unui produs se schimbă în timp ce este preluată comanda, compania va permite cumpărătorului să își exercite dreptul de retractare a achiziției.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Magazinul online admite următoarele modalități de plată:

  • Plata la livrare – cumpărătorul plătește în numerar în momentul în care curierul îi livrează marfa comandată.
  • Cu factura proformă în contul curent al vânzătorului.
  • Un avans pentru articole este posibil doar pa baza unui acord prealabil și pentru comenzile mai mari de 200€.

CHELTUIELILE ȘI LIVRAREA MĂRFII

Cumpărătorul trebuie să suporte toate costurile de expediere pentru primirea unei mărfi  cu excepția cazurilor în care se comandă anumite produse, care, descrierea este însoțită de mesajul : ”taxă poștală inclusă” sau ”livrare gratuită”.

Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României folosim serviciile de expediere GLS.  Produsele comandate vor fi livrate la  adresa indicată de dvs., ca fiind adresa de livrare pentru respectiva comanda.  În cazul în care plata se face la livrare, compania de curierat percepe un comision pentru a plăti formularul UPN (dacă plata se efectuează prin factură proformă, acest cost nu există). De obicei livrarea se efectuează dimineața. În cazul în care nu puteți să vă ridicați marfa în timpul livrării, puteți să alegeți să vă fie livrată  în următoare zi lucrătoare sau la un pachetomat. Dacă produsele sunt expediate în țări din Uniunea Europeană, comisionul se calculează pe baza listei de prețuri a companiei de curierat, care se ocupă de livrare.

Pentru o livrare mai rapidă sau pentru livrarea în afara României este necesară stabilirea unui acord prin telefon sau prin poșta electronică.

Nu facturăm costurile de expediere (taxa poștală).

COMANDA MĂRFURILOR și PROCESUL DE ACHIZIȚIE

Cumpărătorul poate să plaseze comanda dorită prin telefon, prin poșta electronică sau pe internet direct din magazinul online. În cazul achiziției de pe internet,  vizitatorul trebuie să se înregistreze ca utilizator al  magazinului online. Înainte de a confirma comanda, cumpărătorul poate să verifice  comanda și să facă modificările privind produsele alese și cantitatea lor. După confirmarea comenzii, cumpărătorul poate să facă modificări printr-un mesaj prin poșta electronică sau la  telefonul companiei HS Plus d. o. o., dar doar  până în momentul în care marfa este expediată.

Procesul de achiziție:

  • Pasul 1: Cumpărătorul alege produsele pe care vrea să le cumpere și cantitatea dorită din oferta magazinului online, apoi confirmă alegerea apăsând butonul »adaugă în coș«. În cazul unei achiziții de mai multe produse, procedura  trebuie să fie repetată pentru orice produs. În urma verificării rezumatului comenzii, cumpărătorul confirmă comanda prin  apăsarea pe butonul »continua cu finalizarea«. Cumpărătorul va trebui să se înregistreze sau să introducă numele lui de utilizator și parola.  După înscriere, procesul de achiziție se finalizează prin alegerea modalității dorite de livrare și de plată prin apăsarea butonului   »finalizare comandă«.
  • Pasul 2: După finalizarea comenzii, cumpărătorul primește un mesaj de confirmare că respectiva  comandă a fost acceptată,  prin poșta electronică. În această fază, cumpărătorul poate să verifice din nou conținutul comenzii. Cumpărătorul poate anula comanda în termen de 2 ore după distribuirea  comenzii prin poșta electronică sau prin telefon. În cazul anulării prin poșta electronică, mesajul electronic trebuie să conțină următoarele date: În subiectul mesajului: Anularea comenzii; în conținutul mesajului: a) numele produsului b) numele și prenumele cumpărătorului c) adresa cumpărătorului d) nr de telefon
  • Pasul 3: Dacă comanda nu este anulată de cumpărător, merge la prelucrare la vânzător. Vânzătorul verifică capacitatea de livrare a produsului comandat, după ce primește comandă  și confirmă sau anulează (dacă există un motiv de anulare) Confirmând comanda, vânzătorul informează cumpărătorul despre data  estimată  a livrării, prin poșta electronică. Dacă marfa se află în stoc, vânzătorul, în termen de 3 zile lucrătoare,  o împachetează într-un mod corespunzător și expediază pachetul destinatarului. Pe lângă  marfă, cumpărătorul primește și contul.

Contractului de vânzare-cumpărare între furnizor și cumpărător este încheiat în momentul în care cumpărătorul confirmă comanda (cumpărătorul primește un mesaj electronic cu statutul Comanda confirmată). Începând cu acel moment, toate prețurile și toate celelalte condiții sunt stabilite și aplicabile atât pentru furnizor cât și pentru cumpărător. Contractului de vânzare-cumpărare se păstrează în formă electronică pe serverului companiei.

Utilizatorul poate să anuleze contul în orice moment. Acest lucru se face printr-o declarație scrisă prin care utilizatorul informează vânzătorul că își anulează contul. Înainte de a face cererea  de anulare a contului, utilizatorul trebuie să plătească toate posibile datorii scadente.

Recomandări de securitate pentru folosirea, în siguranță, a produselor  

Înainte de utilizare, fiecare produs trebuie să fie testat în siguranță. Toate produsele trebuie să fie testate în mod sigur, înainte de folosire. În măsura în care nu sunteți siguri de modul în care produsul trebuie să fie testat sau nu știți dacă produsul este sigur pentru a fi folosit, dacă poate provoca prejudicii materiale sau prezentă risc pentru sănătatea umană, vă rugam să nu-l folosiți și să informați vânzătorul despre riscuri și, ulterior, să returnați produsul. Toate produsele sunt folosite în funcție de aprecierile personale și pe propriul risc.

Obiectivul nostru este descrierea cât mai detaliată și corectă a produselor și a imaginilor. Totuși, nu putem garanta că toate datele despre produse și toate imaginile sunt corecte. Vă rugam să verificați exactitatea informaților la vânzător, în cazul în care aveți îndoieli.

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONTRACTULUI

În cazul contractelor la distanță și a celor în afara spațiilor comerciale, în conformitate cu legea slovenă ZvPot, consumatorul poate informa că își exercită dreptul de anulare a contractului sau a comenzii, fără a-și motiva decizia, în termen de 14 zile după livrarea produsului. Consumatorul este o persoană fizică care efectuează achiziția sau folosește marfa și serviciile într-un scop care se consideră a fi în afara activității sale comerciale sau profesionale. Prin urmare, în conformitate cu ZvPot, posibilitatea de revocare contractuală NU se aplică persoanelor juridice.

Cumpărătorul care renunță la contract sau comandă trebuie să returneze marfa în stare intactă,  în ambalajul original și în cantitatea corectă. În cazul în care vânzătorul a stabilit că marfa returnată a fost deteriorată sau că toată cantitatea returnată nu corespunde comenzii, vânzătorul are dreptul de a anula revocarea contractuală, iar cumpărătorul trebuie să acopere  prejudiciul cauzat.

Retractarea contractului nu este o opțiune viabilă în următoarele cazuri:

  • dacă marfa sau echipamentul suplimentar nu este returnat în ambalajul original intact și în cantitatea corectă;
  • dacă aparatul sau produsul software conține date, imagini sau setări ale utilizatorului;
  • dacă sigiliul de siguranță de pe marfă este deteriorat sau rupt;
  • dacă certificatul de garanție sau instrucțiunile sunt deteriorate sau lipsesc;
  • dacă marfa, prin natură ei, se  amestecă, în timpul livrării, cu alte obiecte și nu se poate separa de ele.
  • pentru baterii, baterii de acumulator, pachet de acumulatori, cabluri, lămpi, componente, dacă ați deschis sigiliul de siguranță sau dacă ambalajul original a fost îndepărtat;
  • pentru modele, fabricate în întregime sau parțial de la vânzător;
  • pentru produse de unică utilizare și piese de schimb.

Notificarea de retractare poate fi prezentată companiei cu o declarație clară, din care se poate deduce că vă exercitați dreptul de retractare a contractului.  Ne puteți trimite notificarea de retractare:

  • în scris la adresa companiei;
  • în format electronic pe [email protected], în acest caz vă vom confirma imediat primirea notificării retractare a contractului;
  • returnați factura împreună cu produsul la adresa noastră și indicați pe spatele facturii că returnați un produs.

Se consideră  că ați prezentat o declarație de retractare în timp, dacă o trimiteți în termenul precizat pentru retractarea a contractului. Sarcina probei privind aplicarea dreptului de retractare revine consumătorului.

Formularul pentru anularea contractului poate fi accesat pe link-ul:

http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

Dacă deja ați primit marfa și vreți să anulați contractul, trebuie să returnați marfa în 14 zile de la primirea avizului de retractare a contractului la adresa dvs.. Se consideră că marfa este returnată la timp, dacă aceasta este expediată de către cumpărător înainte de expirarea termenului de 14 zile. Produsele trebuie să fie returnate în stare intactă, în ambalajul original intact și în cantitatea corectă. Produsele deteriorate, în cantitate necorespunzătoare și produsele în ambalaj neoriginal sau deteriorat nu pot fi returnate. Produsele trebuie să fie trimise în pachet și nu în plic. Produsele trebuie să fie însoțite de copia de factură, dar vă vom fi recunoscători dacă veți putea completa formularul de returnarea mărfii, pe reversul facturii, pentru a accelera procesul. În cazul retractării contractului, trebuie să plătiți doar  returnarea mărfii.

În cazul în care deja ați plătit marfă, vă vom rambursa toată plata primită, pe care ați efectuat-o pentru comanda, imediat sau cel mai  târziu în 14 zile de la primirea avizului de retractare.

Dacă ați primit deja marfa și vreți să anulați contractul, trebuie să returnați marfa în 14 zile de la primirea avizului de retractare a contractului. În acest caz, se va reține rambursarea banilor până la primirea mărfii returnate sau până în momentul în care ne prezentați certificatul de returnare a mărfii. Rambursarea banilor se va efectua prin aceeași modalitate de plată prin  care ați făcut achiziția. Ne scrieți doar dacă doriți să primiți banii în mod diferit. Cel mai rapid și mai ușor mod de rambursare a banilor este în contul dvs. curent. În cazul în care doriți să va fie rambursați banii în acest mod, vă rugam să ne anunțați numărul dvs. de cont sau să-l scrieți pe formularul de returnare a mărfii, pe reversul facturii.

Vă recomandăm ca, înainte de returnare, să ne informați prin poșta electronică sau prin telefon ca să găsim cea mai bună soluție de returnare a mărfii.

În cazul în care produsul nu funcționează în mod corect, sau dacă funcționarea să nu vă mulțumește întru totul, vă rugam să sunați serviciul nostru tehnic, unde consilierii noștri vă vor ajuta oferindu-vă explicațiile necesare. În acest mod, veți evita orice folosire incorectă a produsului și orice deteriorare a a produsului sau a oricărui alt obiect.

Reclamația nu va fi acceptată în cazul în care vom constata că produsele au fost deteriorate din cauza folosirii incorecte sau nepotrivite sau a altor manipulări decât cele necesare pentru funcționarea produselor. Dacă veți dori să reintrați în posesia acestui produs după ce reclamația v-a fost refuzată, vi-l vom trimite și vă vom factura cheltuirile, legate cu livrarea produsului. Dacă doriți, puteți să vă ridicați produsul singuri de la adresa noastră.

EROAREA MATERIALĂ

Vânzătorul trebuie să predea marfa în conformitate cu contractul și este considerat răspunzător pentru erorile materiale în îndeplinirea acestei sarcini.

Când este eroare materială:

  • dacă produsul nu are calitățile necesare pentru o folosire normală sau pentru export;
  • dacă produsul nu are calitățile necesare pentru uzul special pentru care a fost cumpărat și care ar fi trebuit să fie cunoscut de către vânzător;
  • dacă produsul nu are calitățile și formele care au fost stabilite sau prescrise într-un mod explicit sau implicit;
  • dacă vânzătorul trimite un obiect care nu se potrivește cu modelul, cu excepția cazului în care acest lucru poate fi demonstrat prin aviz

Conformitatea mărfii pentru folosire normală se evaluează în temeiul mărfii normale, de același tip și luând în considerare orice declarație despre caracteristicile mărfii care au fost transmise prin vânzător sau producător, în special privind publicitatea, prezentarea produsului sau informațiile despre marfă. Pentru asumarea responsabilității privind erorile materiale se aplică dispoziții legale care reglementează obligațiile relațiilor contractuale.

Cum se pot exercita drepturile privind erorile materiale?

Cumpărătorul își poate exercita drepturile privind erorile materiale dacă ne informează despre eroare în termen de două luni de la data la care eroarea a fost descoperită. În aviz, cumpărătorul trebuie să ne descrie greșeala cu precizie și să ne dea posibilitatea să examinăm produsul. Cumpărătorul ne poate transmite avizul de eroare direct, în acest caz trebuie să redacteze un raport sau trebuie să-l trimită la magazinul de la care produsul a fost cumpărat sau la agentul de vânzări cu care a încheiat contractul.

În ce caz vânzătorul nu este responsabil  pentru erorile materiale?

Vânzătorul  nu este responsabil în nicio situație pentru erorile materiale ale mărfii, care nu sunt vizibile decât după doi ani de la livrarea produsului. Dacă obiectul contractului dintre vânzător și consumator este un produs deja folosit, vânzătorul nu este responsabil pentru erorile mărfii care apar după un an de la livrarea produsului. Este considerat că eroarea mărfii a fost din timpul livrării dacă apare în termen de șase luni de la expediere.

GARANȚIE

În cazul în care produsul dumneavoastră nu funcționează în mod corect, puteți să solicitați garanția. Toate produsele electronice din oferta noastră  au 24 de luni de garanție. Garanția începe cu data primirii bunurilor. Garanția poate fi solicitată cu certificatul de garanție, factura și alte documentele indicate pe factură. Certificatul dvs. de garanție nu este validat? Nu vă faceți griji! În acest caz, în conformitate cu articolul 18 al legii  privind protecția consumatorilor, certificatul de garanție nu trebuie să fie validat de la vânzător.

Garanția nu se aplică în cazul:

  • deteriorării;
  • uzurii din cauza utilizării;
  • defecțiunilor rezultate din  folosirea incorectă, necorespunzătoare și neglijentă a articolului.

În cazul în care repararea durează mai mult de 45 zile, vom înlocui produsul cu unul nou, dar dacă acest lucru nu e posibil, vă vom rambursa, în totalitate,  prețul de achiziție al produsului.

Protecția datelor

Datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate în mod sigur în conformitate cu reglementările în vigoare. Datele obținute în timpul comenzii, vor fi folosite pentru transmiterea ofertei, a facturii și a necesităților comunicării comerciale. Se consideră că și utilizatorul este responsabil să protejeze datele sale cu caracter personal, ocupându-se de securizarea numelui de utilizator și a parolei sale și de software-ul adecvat (protecția împotriva virușilor)  de pe calculatorul său.

Disponibilitatea informaților

Ofertantul are obligația de a asigura întotdeauna cumpărătorului următoarele informații:

  • identitatea companiei (numele și sediul companiei, numărul de registru);
  • datele de contact care permit o comunicare rapidă și eficientă (poștă electronică, telefon);
  • caracteristicile esențiale ale mărfii sau ale serviciilor (inclusiv serviciile postvânzare și garanțiile)
  • prețul final al mărfii și sau al serviciilor, inclusiv taxele sau în cazul în care prețul nu poate fi în mod rezonabil calculat în avans, dată fiind natura bunurilor sau a serviciilor,
  • disponibilitatea produselor (orice produs sau serviciu, din oferta de pe pagina web, ar trebui să fie disponibil într-un termen rezonabil);
  • modalitățile de plata, condițiile livrării produsului sau ale efectuării de servicii (modul, locul și termenul de livrare);
  • informațiile despre eventuale costuri suplimentare de transport, de livrare sau de expediere sau o avertizare privind costurile ce pot apărea în cazul în care acestea nu pot fi calculate în avans;
  • valabilitatea în timp a unei oferte;
  • condițiile, termenii și procedurile în cazul unui revocări contractuale; în plus, dacă există costuri de returnare a  bunurilor și care este suma lor;
  • explicațiile privind  procedura de plângere, inclusiv cu toate datele despre persoana de contact sau despre serviciul de relații cu clienți;
  • informarea despre responsabilitățile privind erorile materiale;
  • existența și condițiile serviciilor postvânzare și ale garanțiilor comerciale atunci când este necesar;
  • niște greșeli pot apărea în procesul creării paginii web,  care nu este responsabilitatea noastră și nu îl putem controla . În cazul unor discrepanțe semnificative privind prețurile sau datele tehnice, vă vom informa despre acest lucru  în timpul plasării comenzii dvs.

Soluționarea extrajudiciară a litigiilor și a altor căi de atac

Vânzătorul depune toate eforturile pentru a rezolva  toate litigiile posibile pe cale amiabilă, însă,  în cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor deschide acțiuni la curtea de justiție din Ljubljana.

Datele privind înregistrarea la registrul comercial precizând registrul și număr de intrare:

HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o
Sediul: Gmajna 10, Trzin, 1236 Trzin
Numărul de  înregistrare a unității: 6579639000
Numărul de identificare fiscală: SI15553442
Persoană obligată la plata TVA: DA
Înregistrarea la autoritatea de registru: 28.3.2014
NACE :4791- Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau pe Internet

Platformă pentru soluționarea litigiilor

În 15 februarie 2016, Comisia Europeană a lansat o platformă  destinată soluționării extrajudiciare a litigiilor. Consumatorii au posibilitatea de a-și rezolva mai întâi litigiile în cea ce privește comanda lor online, fără implicarea curții de justiție. Platforma pentru soluționarea litigiilor este disponibilă consumatorilor la acest  link online: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Mai multe informații despre platforma pentru soluționarea litigiilor sunt disponibile pe pagina web: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Compania HS Plus d. o. o.,  în conformitate cu  normele legislative, nu recunoaște niciun furnizor de soluționare extrajudiciară a litigiilor în materie de consum ca o persoană competentă cu soluționarea litigiilor în materie de consum, care poate fi deschis în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor  în materie de consum.

COMUNICAREA

HS Plus d. o. o. va contacta utilizatorul  prin mijloace de comunicare la distanța cu excepția cazului în care utilizatorul se opune în mod explicit comunicării. Mesajele electronice sau/și SMS-urile de publicitate vor conține următoarele informații:

  • mesajele vor fi desemnate în mod distinct și clar ca mesaje de publicitate;
  • expeditorul va fi indicat în mod clar;
  • diferite reduceri, oferte și alte tehnici de plată vor fi indicate în mod clar.

De asemenea, termenii și condițiile de participare vor fi indicate în mod clar în aceste oferte:

  • va fi prezentată, limpede, metoda de anulare a înregistrări pentru primirea de mesaje publicitare;
  • dorința utilizatorului să nu mai primească mesaje publicitare va fi respectată întocmai de HS Plus d. o. o.

OBSERVAȚIILE/ OPINIILE UTILIZATORILOR

Observațiile sau opiniile utilizatorilor și recenziile produselor scrise de cumpărători fac parte din funcționarea magazinului care este destinat comunității utilizatorilor. Furnizorul permite ca orice utilizator înregistrat în magazinul online să-și poată scrie opiniile. Înainte de publicarea definitivă, furnizorul controlează toate opiniile. Furnizorul nu va publica opiniile sau articolele care sunt abuzive, obscene, sau potrivit furnizorului, nu avantajează în niciun fel utilizatorii sau vizitatorii.

Prin transmiterea opiniilor sau a comentariilor, utilizatorul este de acord cu condițiile de utilizare și permite furnizorului să publice o parte a textului sau un text în întregime în media electronică și în alte medii. Furnizorul are dreptul să folosească conținutul fără limită de timp și în orice scop, care este în interesul afacerii, inclusiv prin publicarea lui în reclame sau în alte mijloace de marketing. Autorul opiniilor garantează și declară că este proprietarul drepturilor de autor, morale și materiale, a ideilor și a comentariilor scrise și că transmite aceste drepturi furnizorului în mod neexclusiv și fără limită de timp.

Declarație privind protecția datelor

Compania HS Plus d. o. o. respectă și protejează confidențialitatea dvs.. În continuare, puteți citi despre modul în care tratăm datele cu caracter personal.

Această declarație privind protecția datelor descrie tratarea datelor, asigurate și colectate prin intermediul platformelor noastre digitale, care vă permit să accesați pagina noastră web și să  folosiți serviciile noastre.  Acest regulament este în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor UE și cu legislația locală.

Temeiul juridic pentru activitatea de prelucrare a datelor

Un temei juridic în prelucrare datelor, când prelucrăm date cu caracter personal cu privire la un contract sau la un posibil  contract  cu dvs., este că datele cu caracter personal sunt necesare pentru a realiza sau a încheia un contract comercial cu dvs. Dacă temeiul juridic pentru prelucrarea datelor este acordul dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acordul în orice moment, iar acest fapt nu afectează legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal de către compania HS Plus d. o. o. din perioada de dinainte de retragerea acordului. Dacă datele cu caracter personal sunt comunicate autorităților de aplicare a legii sau ale altor autorități naționale, trebuie să le transmitem datele dvs. cu caracter personal pentru că avem o obligație legală.

Motivul și scopul colectării datelor cu caracter personal de către compania HS Plus d. o. o.

Aici găsiți descrise categoriile principale ale datelor, colectate de compania HS Plus d. o. o. și scopul principal al colectării datelor:

  • Ca făcând parte din activitățile comerciale generale ale companiei HS Plus d. o. o.

Colectăm datele cu caracter personal despre vizitatorii paginii web, despre cumpărătorii, furnizorii (inclusiv cu terți în calitate de prestatori de servicii). Datele pot include numele unei persoane, datele de contact și alte date necesare pentru desfășurarea activităților comerciale cu dumneavoastră sau cu organizația dumneavoastră.

  • Ca ajutor privind desfășurarea  anchetelor dvs.

Puteți să alegeți posibilitatea de a fi de acord cu transmiterea datelor cu caracter personal, inclusiv numele dvs., adresa dvs. electronică sau alte date de comunicare, în situațiile în care ne conectați prin telefon, prin poșta electronică, poștă sau folosind platformele noastre digitale sau alte canale de comunicare.  Aceste date cu caracter personal ne permit să răspundem cererii dvs. pentru informații, să pregătim pașii potriviți și oferte pentru achiziția produselor și să răspundem cerințelor dvs. în cazul unei eventuale garanții  sau altor cerințe.

  • Cumpărătorii și cumpărătorii potențiali

Datele cu caracter personal ale clienților și ale potențialilor clienți, inclusiv numele, datele de contact, datele despre practicile în materie de plăți și despre carduri de credit, creditele și alte informați sunt colectate fiindcă avem nevoie de ele pentru desfășurarea activităților comerciale cu persoane fizice sau cu organizații. Datele pot fi trimise partenerilor logistici pentru a se ocupa de comandă, inclusiv de efectuarea livrării. Colectarea automată a datelor prin instrumentele digitale ne permite asigurarea securității utilizatorilor pe pagina noastră.

  • Dezvoltarea afacerilor

Datele cu caracter personal pe care ni le-ați încredințat sau care au fost colectate în mod automat prin instrumentele noastre digitale vor fi folosite pentru cunoașterea mai bună a  utilizatorilor produselor noastre și a soluțiilor noastre și vor servi ca bază pentru mesaje și oferte relevante atunci când ne veți contacta ocazional. Datele cu caracter personal vor fi folosite pentru îmbunătățarea produselor, a serviciilor și a paginii web.

  • Comunicare comercială

Cu permisiunea dumneavoastră, dacă este solicitat, putem să folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a vă informa despre  acțiunile noastre, despre produsele sau serviciile companiei HS Plus d.o.o. .. Dacă nu doriți ca HS Plus să folosească  datele dvs. cu caracter personal în acest mod sau dacă nu doriți să mai primiți informații, vă puteți dezabona de la mesaje. În josul diferitelor canale de comunicare puteți găsi un link pentru dezabonare sau puteți să ne contactați prin poștă sau poșta electronică. Datele dvs. vor fi șterse din sistemele noastre în termen de două luni după ce v-ați dezabonat, cu excepția cazului în care datele dvs. sunt păstrate și prelucrate  pe un alt temei juridic decât autorizația dumneavoastră.

  • Anchetele pentru vizitatori și cumpărători

Datele cu caracter personal ale vizitatorilor paginii noastre web pot fi colectate ca parte a serviciilor și a produselor companiei HS Plus d. o. o..

  • Luând în considerare preferințele vizitatorilor și ale clienților

Datele personale ale vizitatorilor sau ale clienților paginii noastre web pot fi colectate pentru a asigura anumite produse și pentru a ține cont de interesele clienților.

  • Conformitatea cu legislația

Datele cu caracter personal pot fi colectate, după cum solicită sau permite legislația. Datele colectate cu caracter personal sau impersonal sunt considerate confidențiale și nu le vom vinde sau trimite unui terț cu excepția constatărilor menționate în respectiva declarație.

Cum colectăm datele dumneavoastră

Datele pe care ni le trimiteți sunt  colectate când ne conectați cu privire la produse, servicii sau informații, când vă înregistrați pe pagina noastră web, participați în forumuri publice sau în alte activități prin instrumentele noastre digitale, răspundeți la un sondaj pentru cumpărători sau comunicați cu noi în un al fel. Datele sunt colectate prin diferite tehnologii, precum cookie-uri.

Datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi trimise  mai departe, decât în următoarele situații:

  • Când companiile afiliate sau terțele execută servicii în numele nostru, de exemplu, răspund la cerințele dumneavoastră, livrează pachetele sau servicii clienților și altele asemenea. Acestor companii li se interzice folosirea datelor dvs. cu caracter personal  în alte scopuri decât cele pe care le-am cerut noi sau de cele cerute de legislație.
  • Atunci când împărățim datele cu caracter personal în cadrul companiei sau cu un terț, pentru a garanta securitatea și siguranța clienților noștri, pentru a proteja proprietatea și drepturile noastre în conformitate cu procedurile juridice sau pentru orice altă situație, dacă avem certitudinea că divulgarea datelor este impusă de legislație.

Controlul și deciziile  dumneavoastră

Un anumit grad decizional și de control  aveți  în ceea ce privește colectarea, folosirea și transmiterea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În conformitate cu legislația locală, controlul și deciziile din partea dumneavoastră cuprind următoarele puncte:

  • Puteți să schimbați decizia dumneavoastră  în cea ce privește abonamentul și primirea de notificări.
  • Puteți să decideți dacă doriți să primiți mesaje publicitare despre produse și servicii, despre care  credem că v-ar putea
  • Puteți decide dacă doriți să primiți notificări din domeniul promovării specifice ale rețelelor publicitare, ale furnizorilor de schimburi de date și de analiză a  pieței  și alte servicii.
  • Puteți să solicitați accesul la datele dvs. cu caracter personal pe care le păstram în vederea corectării datelor inexacte sau incomplete și în anumite circumstanțe, puteți să solicitați să vă ștergem din registrul nostru datele păstrate de companie.

Puteți să invocați controlul și luarea de decizii sau să solicitați accesul la datele dvs. cu caracter personal  sunându-ne sau contactându-ne prin poșta electronica. În acest caz veți primi instrucțiuni pe care trebuie să le urmați. Vă rugam să luați în considerație faptul că, dacă nu ne permiteți să colectăm datele dvs. cu caracter personal,  nu vă vom putea asigura anumite produse și servicii. De asemenea, unele dintre serviciile noastre nu vor putea satisface  interesele și preferințele dumneavoastră. În cazul în care  aveți întrebări referitoare la datele dumneavoastră specifice cu caracter personal pe care le prelucram sau păstram, contactați-ne  în scris la compania HS Plus d. o. o.. Vă vom răspunde cererii în termen de o lună de zile, cu dreptul de prelungire cu încă o lună. În cazul unei prelungiri, vă vom informa despre acest fapt într-o lună de la primirea cerinței dvs..

Securitatea, integritatea și păstrarea datelor  

Securitatea, integritatea și confidențialitatea datelor dvs. sunt extrem de importante pentru noi. Grupul nostru efectuează  măsuri tehnice, administrative și fizice de securitate destinate protejării datelor împotriva  consultării, divulgării, folosirii și monitorizării neautorizate. Din timp în timp, verificăm procedurile noastre de securitate, analizând cele mai moderne tehnologii și metode potrivite.  Vă rugam să țineți seama de faptul  că, în ciuda tuturor eforturilor noastre, nicio măsură de securitate nu este perfectă și că ele pot fi ocolite. Datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate atât timp cât este necesar pentru scopurile menționate în respectiva declarație privind protecția datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care perioada de păstrare trebuie prelungită, dacă legislația națională permite acest lucru. Informațiile vor fi actualizate în mod regulat.

Modificarea declarației privind protecția datelor cu caracter personal

Din timp în timp, putem modifica această declarație în vederea adaptării la cele mai recente tehnologii, la noile cerințe legislative sau în alte scopuri. Pe platformele noastre digitale, va fi publicată versiunea în vigoare a declarației privind protecția datelor cu caracter personal. Sunteți încurajați să urmăriți pagina cu regularitate. Declarația privind protecția datelor cu caracter personal, dacă legislația solicită aceasta, vom obține acordul dvs. înaintea modificării. În cazul în care legislația solicită modificarea declarației privind protecția datelor cu caracter personal, vă vom solicita acordul înaintea operării schimbărilor necesare.

Comentări și întrebări

Daca aveți un comentariu sau vreo întrebare despre regulamentul privind confidențialitatea, contactați-ne  în scris la compania HS Plus d. o. o.. Dacă nu sunteți mulțumiți de modul în care se folosesc datele dvs. cu caracter personal, puteți depune o plângere. Folosiți datele de contact din josul acestei declarații. În cazul depunerii unei plângeri, trebuie să furnizați datele dv. de contact companiei HS Plus d. o. o.. Noi vom prelucra  plângerea dvs. și vă vom răspunde în 30 de zile.  În cazul în care considerați că compania HS plus d. o. o. nu a rezolvat plângerea în mod corespunzător, puteți înainta o plângere către Ofițerul de informații, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Confidențialitate și cookie-uri

Datele personale ale utilizatorilor noștri sunt unul dintre domeniile cărora le acordăm atenție suplimentară. Ne asigurăm că sunt îndeplinite toate cerințele, deoarece suntem conștienți de natura delicată a acestui domeniu.

Site-ul vigoshop.ro, care este un magazin web, HS Plus este un SRL, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal (PDPA-1-UPB1) se angajează să protejeze datele personale ale utilizatorilor săi.

Pentru nevoile companiei Vigoshop.ro, aceasta colectează următoarele date de utilizator:

  • numele și prenumele;
  • adresa de livrare;
  • firma sau numele persoanei juridice (dacă utilizatorul este persoană juridică);
  • numărul de impozit al persoanei juridice (dacă utilizatorul este persoană juridică);
  • adresa de e-mail (numele de utilizator);
  • parola în formă criptată;
  • numărul de telefon de contact;
  • țara de reședință;
  • alte date pe care utilizatorul le introduce în mod voluntar în formularele din magazinul online;
  • alte informații pe care utilizatorul le adaugă în mod voluntar mai târziu în profilul său.

Pentru exactitatea, completitudinea și promptitudinea datelor introduse de utilizatori, comerciantul nu este responsabil. Din motive de securitate, se colectează și adrese IP de la care utilizatorii accesează site-ul. La începutul vizitei, fiecărui utilizator i se atribuie un cookie de sesiune pentru a identifica și monitoriza coșul de cumpărături. Pe computer, site-ul vigoshop.ro poate păstra, printre alte magazine, alte cookie-uri, cum ar fi numărul de identificare a utilizatorului în formă criptată (pentru a identifica utilizatorul la următoarea vizită) Comentarii (stii ce elemente le-ați evaluat deja ) și cookie-urile din Google Analytics   (analiza vizitelor la fața locului).

Toate datele de mai sus, cu excepția cookie-urilor, sunt stocate permanent pe serverul vigoshop.ro, cookie-urile de sesiune sunt stocate în memoria serverului numai pe durata vizitei și sunt șterse după o oră de inactivitate, cookie-uri permanente sunt stocate pe calculatorul vizitatorului.

Implementarea politicii de confidențialitate

În conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, comerciantul are obligația să protejeze datele cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul privind protecția datelor cu caracter personal.

Dreptul de a fi informați

Aveți dreptul să primiți informații neplătite cu privire la datele dvs. personale, precum și dreptul de a șterge aceste informații. Dacă aveți întrebări legate de ștergerea, prelucrarea sau utilizarea informațiilor, vă rugăm să contactați [email protected] sau să ne trimiteți o cerere de corespondență.

Notificare despre comandă: Ne rezervăm dreptul de a vă informa despre comanda dumneavoastră pe numărul de telefon înregistrat sau prin adresa electronică. Dacă elementele nu au fost preluate mai mult de 5 zile, ne rezervăm dreptul de a apela numărul de telefon redirecționat ca un memento pentru a ridica elementele.

Notificare după primirea comenzii: Fiindcă experiența dvs. ca utilizator este importantă pentru noi, referentul nostru vă va suna după primirea comenzii pentru a verifica dacă sunteți satisfăcuți de achiziție și de produs. Dacă doriți, referentul nostru vă va informa cu privire la celelalte oferte, pe care le puteți obține sau de care puteți beneficia, cumpărând, din nou, la magazinele noastre online. În acest caz veți primi mesaje electronice și sms-uri, în mod constant,  despre ofertele companiei. Vă puteți dezabona în orice moment de la notificările de receptare scriind la [email protected] sau făcând clic pe link-ul „Dezabonare“. Părerile dvs. vor fi folosite pentru îmbunătățarea paginii web și a experienței de utilizatori. În cazul completării unei formular de promovare (cupon de reducere) pe rețele de socializare, veți începe să primiți notificări pe e-mail, prin intermediul cărora vă vom informa în mod constat, despre oportunității de a beneficia de cupoanele de reducere. Vă puteți dezabona în orice moment și de la aceste notificări, în modul precizat anterior.

Dreptul de a solicita, ori de câte ori,  de la Hs Plus d.o.o. în calitate de controlor de date, accesul la informațiile personale și la următoarele informații:

  • procesarea,
  • tipurile de date cu caracter personal, utilizatorii sau categoriile de utilizatori cărora le-au fost sau vor fi dezvăluite date cu caracter personal, în special utilizatori din țări terțe sau organizații internaționale,
  • perioada prevăzută de păstrare a datelor cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru stabilirea acestei date,
  • existența unei decizii automate, inclusiv formarea profilurilor,
  • motivele pentru aceasta, precum și importanța și consecințele prezise ale unui astfel de tratament pentru un individ.
  • O (gratuit) copie a datelor cu caracter personal într-o formă determinată de la sine (în cazul în care cererea este făcută prin mijloace electronice de comunicare și cereri în caz contrar, o copie este furnizată în format electronic). Pentru copii suplimentare pe care le solicitați, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, luând în considerare costurile.
  • Corectarea informațiilor personale inexacte.

Restricție de procesare atunci când:

  • Contest exactitatea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care permite controlorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal,
  • prelucrarea este ilegală și mă opun ștergerii datelor cu caracter personal și în schimb, impun restricții privind utilizarea acestora,
  • controlorul de date nu mai are nevoie de acesta în scopuri de procesare, dar are nevoie de ele să pună în aplicare sau să apără reclamațiile legale.
  • Ștergeți toate datele personale (dreptul la uitare), în cazul în care condițiile sunt îndeplinite în conformitate cu articolul 17 din Regulamentul general privind protecția datelor, în special în cazul în care anulează acest acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • Afișarea datelor cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată pe scară largă și poate fi citită automat, dreptul de a utiliza astfel de informații de către operator pentru un coș de cumpărături.
  • Încetarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv profilare.
  • Pentru mine, decizia nu se bazează exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri care au efecte juridice în legătură cu mine sau nume similar afectat în mod semnificativ în cazul în care îndeplinesc cerințele articolului 22 din Regulamentul general privind protecția datelor.
  • Dreptul de a depune o reclamație împotriva operatorului la un ofițer de informații dacă consider că prelucrarea datelor mele personale încalcă Regulamentul general privind protecția datelor.

Procedura de exercitare a drepturilor

Înțeleg că toate cerințele de mai sus care se referă la exercitarea drepturilor în legătură cu datele personale, adresa în scris operatorului, și anume de e-mail [email protected].

Sunt conștient de faptul că un manager are nevoie de identificare sigură în cazul exercitării drepturilor în legătură cu datele personale de la mine pentru a solicita informații suplimentare, acțiunea poate fi refuzată numai în cazul în care se dovedește că nu pot fi identificate în mod fiabil.

Despre cookie-uri

Ce sunt cookie-urile și de ce sunt necesare?

Un cookie este un text scurt pe care site-ul web îl trimite browser-ului dvs. atunci când îl vizitați. În acest fel, recunoaște site-ul web, își amintește informațiile despre vizita dvs. și vă permite să fie prietenos și simplu cu serviciu online. Prin utilizarea cookie-urilor personalizăm conținutul de pe site-ul nostru, ne amintim preferințele dvs. și înregistrăm vizita magazinului nostru online. Navigarea magazinului nostru online este mai confortabilă, mai rapidă și mai eficientă, cu cookie-uri.

Dezactivarea modulelor cookie

Decideți să permiteți stocarea cookie-urilor pe dispozitiv. Puteți controla și modifica setările cookie-urilor în browserul dvs. web.

Pentru informații despre setările cookie-urilor, selectați browserul web pe care îl utilizați.

  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Internet Explorer 9
  • Internet Explorer 7 și 8
  • Safari

Dacă modificați sau ștergeți fișierul cookie al browserului dvs., schimbați sau reinstalați browserul sau dispozitivul dvs., este posibil să fie necesar să dezactivați din nou cookie-urile. Procedura de gestionare și ștergere a modulelor cookie variază de la browser la browser. Dacă aveți nevoie de ajutor, puteți să vă uițați la ajutorul browserului pentru utilizatori. De asemenea, puteți dezactiva urmărirea Google Analytics pe următorul link. https://marketingplatform.google.com/about/.

Cookie-urile utilizate pe această pagina web

DENUMIREA COOKIE-ULUI SCOP COOKIE-ULUI DURATĂ DE VIAȚA COMPANIE
sb Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 2 ani Facebook
fr Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 3 luni Facebook
xs Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 3 luni Facebook
c_user Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 3 luni Facebook
presence Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook Durata de sesiune Facebook
pl Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 1 lună Facebook
wd Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 1 săptămână Facebook
datr Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 3 luni Facebook
m_pixel_ratio Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook Durata de sesiune Facebook
dpr Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook 1 săptămână Facebook
act Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Facebook Durata de sesiune Facebook
_lo_v Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Ghostmonitor 3 luni Ghost monitor
__cfduid Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Ghostmonitor 1 an Ghost monitor
_lo_u Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Ghostmonitor 1 an Ghost monitor
_ga Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de Ghostmonitor 1 an Ghost monitor
__insp_slim Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 luni Livechat inc.
__lc_vv Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web Durata de sesiune Livechat inc.
_ga Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 ani Livechat inc.
__lc_cst Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 ani Livechat inc.
__insp_targlpt Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 meseca Livechat inc.
__insp_targlpu Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 luni Livechat inc.
__insp_nv Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 luni Livechat inc.
__insp_norec_sess Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 luni Livechat inc.
__livechat_chat Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 3 ani Livechat inc.
__lc_cid Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 ani Livechat inc.
__insp_wid Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 2 luni Livechat inc.
__livechat Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 3 ani Livechat inc.
__livechat_lastvisit Se folosește pentru funcționarea plugin-ului de chat pe pagina web 3 ani Livechat inc.
__utma Statisticile traficului paginii web 2 ani Google Analytics
__utmz Statisticile traficului paginii web 6 luni Google Analytics
__utmc Statisticile traficului paginii web Durata de sesiune Google Analytics
__utmv Statisticile traficului paginii web Durata de sesiune Google Analytics
__distillery Se folosește pentru funcționarea player media pentru a reda videouri vigoshop.ro vigoshop.ro
woocommerce_items_in_cart Se folosește pentru funcționarea paginii web vigoshop.ro vigoshop.ro vigoshop.ro
__kla_id Se folosește pentru funcționarea paginii web vigoshop.ro vigoshop.ro vigoshop.ro
wp_woocommerce_session_ Se folosește pentru funcționarea paginii web vigoshop.ro vigoshop.ro vigoshop.ro